Subject: Vana-Tartu mnt Järveveere ja Järvesuu bussipeatuste paviljoni eskiis
From: "Gerthard Tints" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 10:38:30 +0300

Tere

Oleme välja mõelnud lahendused Vana-Tartu maantee Järveveere ja Järvesuu
bussipeatustele. Meie mõte oleks pikendada bussiooteplatvormi, selle taha
rajada ülekäigurada ja sõiduteelt kergliiklusteeni viiv osa asfalteerida.
Platvormi laiendada ei plaani ja kuna ruumi on vähe, siis
bussiootepaviljoni lahenduse mõte on see teha ilma küljeseinteta. Manuses
eskiislahendused.

Palun saatke õigele inimesele edasi ja ootan võimalikult kiiret
tagasisidet.

Lugupidamisega

Gerthard Tints

Arendus- ja haldusamet
Teede peaspetsialist
Rae Vallavalitsus

Mobiil: +372 55597584

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee